Sunday, December 9, 2007

Sick again..

当我做了决定要离开他的时候,我写了一个email给他。写了我的感受,我的痛苦。。虽然 很傻,但至少我会付出我的感情,真正的去爱一个人。虽然还是爱错了,还是不值得。。但还是有过甜蜜的时候。。放开一个你爱他的人,是真的很痛苦的一个决定,但我知道我们是不可能的。。而且是没有未来的。。为何长痛不如短痛?干干脆脆的。。就这样放手。
. 你是个冷血的男人,让我为了你流了那么多的泪,你都从不为所动。。你是个冷血的男人,当我跟你表明说要分手的时候,你就直接了断的不再找我。你是个冷血的男人,当我告诉你我想回去家乡的时候,你从来没有想过要我留下,句句对我说的话都伤了我的心。'Go back,and don't find me anymore.' 你的每句话都让我痛彻心扉。。但这些都是往事了。。你只是我生命中的一个角色。
.
WHAT IS REAL BOYFRIEND? WHAT IS FAKE BOYFRIEND? I JUST WANNA ONE TRUE LOVE BOYFRIEND.
. I'm sick again.. Fever! humph.. I'm promised my friends that i will go join them today,but when i woke up was already 3pm,and i'm feel very sick,lost my sound soon and got fever now.. Maybe was because of last two day i stand under rain ba,, =s head very very giddy.. cant even eat anything.. haiz..
. I am trying spend my all time with my friends.. my heart still got a plaster. Haha.. I just trying to find activities that i can join. I just dont want stay at home.. See larr.. sick today.. cannot going out,think alot again.. Humph.. dumb dumb..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home